9000600555 |
Aprenentatge competencial: el treball per tasques a secundària |
2021-2022 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
15/10/2021 - 10/3/2022 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
TSI Aprenentatge competencial: el treball per tasques a secundària
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Introducció a la metodologia del treball per tasques com a recurs per aprendre llengua de manera significativa i competencial.
|
| |
Objectius |
Presentar el treball per tasques comunicatives com una metodologia per aprendre llengua.
Treballar les fases de les tasques a l’aula, enfocades cap a un producte comunicatiu.
Planificar i aplicar seqüències didàctiques basades en el treball per tasques comunicatives.
|
| |
Continguts |
Marc teòric del treball per tasques comunicatives.
Els continguts que componen una tasca.
L'adequació de la tasca a les necessitats del grup.
Les fases d'una seqüència didàctica i la tipologia d'activitats.
El text input.
La distribució de les activitats.
L'elaboració d'una seqüència didàctica per a una tasca.
La tasca final: El producte comunicatiu i la seva avaluació.
|
| |
Observacions |
Al llarg del curs es fan dues sessions sincròniques de seguiment.
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Elaboració de propostes i tasques com a recurs per aprendre llengua.
|
| |
Requisits de certificació |
Compleció i presentació de totes les activitats.
Valoració positiva de les activitats planificades.
Compleció del qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de secundària de llengua i d'aula d'acollida.
|
| |
E-mail |
llenguaicontinguts@xtec.cat
|
| |
|
|